لاستیک توپر لیفتراک

لاستیک توپر لیفتراک

لاستیک توپر  لیفتراک

استفاده کردن از لاستیک توپر لیفتراک در هنگام کار در سطوحی بسیار ناهموار به هیچ وجه توصیه نخواهد شد.

لاستیک های توپر لیفتراک زمانی استفاده ی بسیار زیادی دارند که در محیط کار اشیاء برنده و یا مواد با خورندگی بسیار بالایی وجود داشته باشد و در غیر اینصورت و در غیر این موارد، بسیار بهتر می باشد که از لاستیک بادی برای لیفتراک استفاده به عمل آورید، به این علت که لاستیک های توپر از انعطاف پذیری بسیار پایینی را دارند و برخوردار می باشند و باعث و بانی انتقال ارتعاشات به اپراتور ها خواهند شد و در نتیجه ی  خستگی بسیار زود هنگام و مشکلاتی از قبیل درد کمر را برای اپراتور ها فراهم خواهد آورد  و برای رفع این مشکل در لیفتراک ، استفاده از صندلی ارگونومی فنر دار به شدت توصیه خواهد شد.

با توجه به مطالبی که خواندید به آنکه تایر لیفتراک جزء  قطعاتی بسیار مهم و مصرفی می باشد باید در زمان مقتضی اقدام به تعویض آن کنید و با توجه به نوع تهیه شده و برندی بسیار اصلی لاستیک مورد استفاده قرار بدهید.

پیشتر بخوانید : لاستیک لیفتراک در اصفهان

لاستیک توپر لیفتراک

لاستیک توپر لیفتراک اصفهان

یکی از واژه ها و کلماتی  که در موتور های جستجو گر گوگل برای تهیه و خرید( لاستیک لیفتراک توپر (با (توجه به منطقه جغرافیایی بسیار خاص) جستجو می گردد، عبارت لاستیک توپر لیفتراک اصفهان می باشد. منظر از این عبارت این می باشد  که با حذف برخی کلمات، یافتن عرضه کنندگان لاستیک توپر لیفتراک در اصفهان هدف اصلی و نهایی بیشترین کاربران را به خود اختصاص داده است.

این واژه ی بسیار ساده و کوتاه شده برای خرید این محصولات در منطقه جغرافیایی اصفهان مقدور است. لاستیک توپر لیفتراک اصفهان که در خصوص مفهوم آن توضیحی در تیتر بالا داده شده است، به یکی از مراکز بسیار مهم صنعتی و اقتصادی اشاره ای مستقیم دارد و همین طور نیاز های صنعتی آن منطقه به تایر های لیفتراک و دیگر لاستیک های صنعتی بوده است.

خوشبختانه مجموعه اکسین می تواند در این زمینه به صاحبان کسب و کار هایی که در اصفهان از تجهیزات لیفتراک استفاده ی بسیار فراوانی می نمایند، کمک شایانی داشته باشد. با اکسین سایت همراه باشید تا در این خصوص بیش تر اطلاعات کسب نمایید.

لاستیک توپر لیفتراک اصفهان  برای نشان دادن تقاضاهای بسیار بالای این محصولات در جسنجو های اینترنتی لاستیک توپر لیفتراک اصفهان را به خود اختصاص داده است، متوجه می شوید که یکی از تقضاهای بسیار بالای خرید این محصول لاین محصولات و تایر های لیفتراک ، مربوط به اصفهان می باشد. این موضوع باعث شده است تا این مجموعه ی اکسین برای پاسخگویی بسیار سریع تر و  بهتر به درخواست های این عزیزان و کسب و کارهای موجود که به  لیفتراک وابسته هستند، اقداماتی بسیار مناسب صورت بگیرد.

تمامی متقاضیان تهیه و خرید لاستیک لیفتراک توپر در هر نقطه ای از کشور که باشند، خواه در اصفهان زیبا یا شیراز و سایر شهر های فوق العاده دیدنی دیگر کشورمان باشند، امکان خریدکردن بسیار فوری لاستیک توپر اصفهان و تحویل ظرف ۲۴ ساعت را دارا می باشند. 

قیمت لاستیک توپر لیفتراک در اصفهان

قیمت لاستیک لیفتراک بسه به نوع و سایز آن ها قیمت های متفاوتی دارند که در قسمت پایین برخی از انواع لاستیک ها بیان میشوند.

  • لاستیک توپر لیفتراک: سولی تراک تایلند سایز ۱۵-۸.۱۵
  • لاستیک توپر لیفتراک: سولی تراک تایلند سایز ۱۵-۳۰۰
  • لاستیک توپر لیفتراک: سولی تراک تایلند سایز ۱۲-۷۰۰
  • لاستیک توپر لیفتراک: سولی تراک تایلند سایز ۱۵-۸.۱۵
  • لاستیک توپر لیفتراک: سولی تراک تایلند سایز ۹-۶۰۰
  • لاستیک توپر لیفتراک: چین سایز ۹-۶۰۰
  • لاستیک توپر لیفتراک: سولی تراک تایلند سایز ۱۵-۳۰۰
  • لاستیک توپر لیفتراک: نکسن کره سایز ۹-۶۰۰
  • لاستیک توپر لیفتراک: سولی تراک تایلند سایز ۱۰-۶.۵۰
  • لاستیک توپر لیفتراک: کاسمینا ویتنام سایز ۱۵-۸.۱۵
  • لاستیک لیفتراک: تیرون کره سایز ۱۲-۷۰۰
  • لاستیک توپر لیفتراک: سولی تراک تایلند سایز ۱۵-۸.۱۵

لاستیک توپر لیفتراک

عوامل تاثیر گذار بر روی خرابی لاستیک توپر لیفتراک چیست؟

یکی دیگر از عواملی بسیار  موثر در آسیب دیدن  لاستیک توپر لیفتراک منقضی شده تاریخ مصرف است، که این عامل باعث و بانی این می شود که،  لاستیک زمانیکه که تحت فشار بسیار زیادی قرار میگیرد دچار از هم گسیختگی بسیار زیادی شود و از دیگر مواردی بسیار موثر در انتخاب نوع لاستیک لیفتراک میزان فشار کاری وارد می باشد،در فشار کاری در بیشتر پروژه های عمرانی و ….  استفاده از لاستیک های توپر با توجه به مقاومت بسیار زیاد تر و  بیشتری که نسبت به لاستیک های بادی لیفتراک ها دارند از مزیت بسیار بیشتری برخوردار هستند.

سایز تایر لیفتراک توپر برای تناژ های بسیار مختلف با یکدیگر به شدنت متفاوت می باشد، جنس لاستیک و کارخانه سازنده آن و میزان ضمانت و گارانتی در انتخاب آن نقشی بسیار مهمی را دارد.

استفاده از لاستیک توپر ارزان قیمت در ابتدا بودجه ی بسیار کمتری می خواهد، اما استهلاک بسیار  بالا و نیاز به تعویض بسیار بیشتر در طول سال هزینه نگهداری را به شدت بالا خواهد برد ، بهتر است در هنگام خرید کردن لاستیک توپر لیفتراک علاوه بر قیمتی که دارند به کیفیت آن نیز توجهی اساسی داشته باشید.

با توجه به بازار بسیار گسترده لاستیک توپر لیفتراک  در اصفهان، اکثر تولید کنندگان تایر در دنیا اقدام به تولید لاستیک لیفتراک را  در سایزهای بسیار مختلفی کرده اند.

سایز لاستیک توپر لیفتراک را توضیح دهید؟

آیا تا به حال به این قضیه فکر کردید، اعداد حک شده بر روی لاستیک لیفتراک چه معنایی دارند؟  هر یک از اعداد حک شده بر روی تایر های لیفتراک ابعاد بسیار مختلفی از  تایر را معرفی می کنند، به عنوان نمونه:  عدد 21 قطر خارجی تایر ، عدد 8 عرض مقطع و عدد 9 قطر رینگ را نشان می دهد به ترتیب از چپ به راست را نشان خواهد داد.  بهتر است بدانید در بعضی از موارد، قطر خارجی بر روی تایر حک نخواهد شد؛ بر روی لاستیک توپر لیفتراک تعداد لایه های لاستیک نیز درج شده است که با پسوند PR قابلیت  تشخیص را دارد. به عنوان نمونه: اعداد حک شده بر روی لاستیک لیفتراک 3 تنی که به صورت  28*9-15-14PR نوشته خواهد شد به شرح ذیل است توجه نمایید:

  • قطر خارجی : 28
  • عرض مقطع : 9
  • قطر رینگ : 15
  • تعداد لایه های تشکیل دهنده لاستیک توپر : 14 لایه

 برای ارائه کردن خدماتی  بسیار ارزنده تر و هرچه بهتر به مشتریان خود با ارائه مشاوره جهت تهیه لاستیک توپر لیفتراک بسیار مناسب با شرایط کاری و همچنین ارائه لاستیک با کیفیت و با قیمت مناسب سعی در جلب رضایت مشتریان خود را داشته است، جهت تهیه لاستیک توپر لیفتراک (تایر لیفتراک) با کیفیت و با قیمتی بسیار مناسب می توانید هم اکنون با اکسین در تماس باشید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *